Kaldewei na targach ISH 2015: największa ofensywa produktowa wszechczasów

Ahlen, marzec 2015. – Na targach ISH 2015 we Frankfurcie Franz Kaldewei GmbH & Co. KG prezentuje swoją najnowszą ofertę na powierzchni blisko 750 m2. Jest to największa jak dotąd ekspozycja jaką niemiecki producent przygotował na ISH. Firma pokazuje swoim klientom zupełnie nowy segment produktów: umywalki ze stali emaliowanej, które stanowią dopełnienie dotychczasowej oferty wanien oraz brodzików Kaldewei. Design, za który odpowiadają projektanci Arik Levy i Anke Salomon oraz liczne nowości sprawiają, że Kaldewei po raz kolejny potwierdza swoją pozycję lidera na rynku wanien oraz powierzchni prysznicowych ze stali emaliowanej.

Kaldewei jest znanym na całym świecie partnerem oferującym najwyższej jakości produkty wykonane ze stali emaliowanej. Ten wizerunek stał się też podstawą nowej koncepcji prezentacji marki stworzonej przez agencję Kolle Rebbe. Centralny element – kaligraficzne pociągnięcie pędzlem – oparty jest na japońskiej kulturze redukcji. Ślad pędzla ma symbolizować proces tworzenia, u podstaw którego leżą inspiracja oraz kreatywność tak charakterystyczne dla architektury, sztuki projektowania wnętrz i przedmiotów użytkowych. Jest on też motywem przewodnim wskazującym sposób komunikacji marki, prowadząc gości przez poszczególne segmenty tematyczne ekspozycji Kaldewei na ISH. Odwiedzając stoisko niemieckiego producenta można również zobaczyć pewien rodzaj interakcji istniejący pomiędzy człowiekiem i produktem.

Stoisko targowe: inspiracja blaskiem światła
Tegoroczne stoisko Kaldewei jest nie tylko największe w historii firmy, ale przede wszystkim wyróżnia się niecodzienną architekturą pozbawioną kątów prostych. Pojedyncze promienie światła przecinają powierzchnię stoiska tworząc trójwymiarowe obrazy, na których tle prezentowane są poszczególne segmenty tematyczne. Na inspirowanej blaskiem światła ekspozycji powstaje intrygująca gra pomiędzy perspektywą i proporcją. Goście odwiedzający tegoroczną wystawę mogą podziwiać nowości Kaldewei, oglądać je pod wieloma kątami i dzięki temu poznać je za pomocą wielu zmysłów. ,,Słuch, wzrok, dotyk – na targach ISH 2015 fascynacja marką Kaldewei jest dużo bliżej w zasięgu ręki niż kiedykolwiek wcześniej. Ekspozycja zwraca uwagę widza na wielowymiarowy aspekt łazienki przyszłości. Z tej nowatorskiej koncepcji stoiska wynikają ściśle określone priorytety, do których goście intuicyjnie się dopasowują.” – wyjaśnia Arndt Papenfuß, Dyrektor ds. Marketingu Kaldewei. Autorem tego niezwykłego projektu i tym razem jest wielokrotnie nagradzana za swoje osiągnięcia agencja Schmidhuber z Monachium.

Prezentacja produktów: ofensywa designu oraz innowacyjnych rozwiązań

Na targach ISH 2015 Kaldewei zaprezentował pierwsze w swojej ofercie umywalki ze stali emaliowanej. Poszerzenie oferty o ten segment produktów umożliwia urządzenie wszystkich stref łazienki w oparciu o elementy wykonane z tego samego materiału, idealnie dopasowane wzorniczo, w tym samym kolorze – od brodzika, przez wannę, po umywalkę. Przy tworzeniu nowych modeli Kaldewei współpracował ze znanymi projektantami. To właśnie dla firmy Kaldewei wybitny designer Arik Levy zaprojektował pierwszą w swoim dorobku artystycznym kolekcję łazienkową. W swoich pracach Levy łączy surowe geometryczne formy z płynnymi, łagodnymi konturami osiągając efekt pełnej harmonii. Doświadczona w branży łazienkowej projektantka Anke Salomon jest autorką nowych modeli wanien i umywalek z serii Incava oraz Silenio, które wyróżniają się naturalną, zaokrągloną formą oraz łagodnie biegnącymi liniami.

Absolutna nowość: Skin Touch

Goście odwiedzający stoisko firmy Kaldewei mają okazję zobaczyć prawdziwą sensację – innowacyjny system Skin Touch. Kaldewei jako pierwszy na świecie producent prezentuje we Frankfurcie rewelacyjny system przeznaczony do wanien ze stali emaliowanej, który zapewnia wyjątkowe odprężenie oraz kosmetyczne działanie na skórę. Będący światową nowością Touch Skin ma działanie rewitalizujące i sprawia, że skóra staje się gładsza i bardziej miękka.

Idealny partner w segmencie wyposażenia łazienek

Uniwersalne, płaskie i łatwe w montażu: na targach ISH 2015 firma Kaldewei zaprezentowała wiele ciekawych, uniwersalnych rozwiązań systemowych umożliwiających lepsze wykorzystanie i organizację przestrzeni łazienkowej. Najnowsza oferta obejmuje aż 35 dodatkowych rozmiarów powierzchni prysznicowej Scona, a także innowacyjny, super płaski system odpływowy KA 90, którego wysokość zabudowy wynosi zaledwie 60 mm. 10 serii produktowych, 57 rozmiarów, ponad 50.000 różnych wariantów – bogata oferta sprawia, że to właśnie Kaldewei jest najlepszym partnerem dla inwestorów poszukujących powierzchni prysznicowej do zainstalowania w płaszczyźnie podłogi. Na tegorocznych targach ISH niemiecki producent po raz kolejny potwierdził swoją pozycję lidera i eksperta w dziedzinie rozwiązań systemowych z wysokiej jakości stali emaliowanej.

"Źródło: Kaldewei GmbH & Co. KG Prosimy o egzemplarz druku."

1 Kaldewei PR Kaldewei ISH 2015
doc  |  2 MB
1 Kaldewei PR Kaldewei ISH 2015
zip  |  10 MB
DIN A4
4 MB

Na targach ISH 2015 Kaldewei prezentuje pierwsze w swoim portfolio umywalki ze stali emaliowanej. Poszerzenie oferty o ten segment produktów umożliwia urządzenie wszystkich stref łazienki w oparciu o elementy wykonane z jednego materiału, idealnie dopasowane wzorniczo, w tym samym kolorze.

Source: © Kaldewei  |  1_3_KAL_Puro.jpg

< DIN A4
2 MB

Dzięki współpracy ze znanym designerem Arikiem Levy oferta Kaldewei wzbogaciła się o nowy model wanny oraz pierwsze w kolekcji Meisterstück umywalki. W wolnostojącej wannie Emerso rant unosi się i przykuwa wzrok niczym nić w misternie tkanym jedwabiu. Dzięki łagodnie opadającym do wewnątrz krawędziom umywalka stanowi stylistyczne przeciwieństwo wanny.

Source: © Kaldewei  |  1_1_KAL_Meisterstuecke_Emerso.jpg

< DIN A4
2 MB

Wolnostojąca wanna Incava projektu Anke Salomon charakteryzuje się bardzo wąskimi rantami i wyjątkową, wykonaną ze stali emaliowanej Kaldewei obudową w kształcie stożka. Kontrast pomiędzy delikatnie profilowanym wnętrzem a geometryczną formą wanny Incava definiuje na nowo pojęcie nowoczesnej elegancji. Taki rodzaj stylistyki polega na wytworzeniu pewnego rodzaju napięcia pomiędzy prostymi oraz delikatnie wyoblonymi liniami.

Source: © Kaldewei  |  1_2_KAL_Meisterstueck_Incava.jpg

DIN A4
3 MB

Centralny element – kaligraficzne pociągnięcie pędzlem – jest nową formą prezentacji marki stworzoną przez agencję Kolle Rebbe. Jest to też motyw przewodni wskazujący sposób komunikacji marki, będący znakiem rozpoznawczym nowej kampanii.

Source: © Kaldewei  |  1_4_KAL_Campaign.jpg