+++    15 - 21 April 2024    +++    KALDEWEI „Bath[o]philia“ at Fuorisalone    +++    Milan, Via Durini 24, Casa Flash Art    +++

(PL)
Prasa
Aktualności
Detail
Uwaga hotele! Życzenia gości na czas urlopu oraz podróży służbowych

Uwaga hotele! Życzenia gości na czas urlopu oraz podróży służbowych

KALDEWEI, Ahlen, styczeń 2020. – Wyniki reprezentatywnego sondażu przeprowadzonego w ubiegłym roku przez Instytut forsa na zlecenie firmy KALDEWEI pokazują co  jest naprawdę ważne dla gości w hotelowym pokoju - to czysta i higieniczna łazienka. Większość ankietowanych (62 procent) na pytanie o najważniejszy ich zdaniem element wyposażenia hotelowego pokoju wskazało czystą wannę lub brodzik. Znacznie mniejszą ilość głosów otrzymało duże, wygodne łóżko (26 procent). Podczas urlopu, a także w trakcie pobytów biznesowych  klienci napotykają również wiele czynników niepożądanych, które zmniejszają radość z pobytu w hotelu. Informacje na temat tzw. ,,punktów  krytycznych“ pokazują, co naprawdę denerwuje hotelowych gości. Sondaż  zdradza także na co byliby skłonni wydać więcej pieniędzy. Dla właścicieli obiektów hotelowych są to bardzo istotne informacje, ponieważ mając tę wiedzę,  łatwiej  mogą spełnić oczekiwania i marzenia klientów sięgając po dostępne na rynku rozwiązania łazienkowe. 

Łazienka - absolutny nr 1 w pokoju hotelowym i wizytówka hotelu
Zaskakujący jest fakt, że najważniejszym kryterium zadowolenia z pobytu w hotelu, jest standard pomieszczenia, w  którym jak pokazują statystyki, goście spędzają nie więcej niż 6 do 30 minut dziennie. Wyniki sondażu przeprowadzonego na zlecenie firmy KALDEWEI pokazują jednoznacznie, że kluczem do sukcesu hotelu jest komfortowa łazienka – miejsce, w którym klient może się odświeżyć, poprawić wygląd, a wieczorem zrelaksować po intensywnym dniu. 95 procent ankietowanych potwierdza, że nigdy nie zarezerwowałoby ponownie pokoju w hotelu, w którym w przeszłości mieli zastrzeżenia do poziomu higieny w łazience. Aż 21 procent respondentów z powodu niezadowalającego stanu technicznego, bądź niskich standardów higienicznych negatywnie oceniło obiekt w internecie, natomiast więcej niż jedna trzecia ankietowanych (36 procent) z powodu negatywnych komentarzy dotyczących wyglądu łazienek zrezygnowała w ogóle z pobytu w  hotelu. 

Lider w rankingu punktów krytycznych: brak higieny w hotelowej łazience 
Włosy w odpływie, pleśń na powierzchni fug, czy brudna podłoga: absolutna większość ankietowanych (99 procent) oceniła niski poziom higieny w hotelowej łazience jako ,,bardzo przeszkadzający” lub ,,dosyć przeszkadzający”. Dla 98 procent plamy z pleśni na powierzchni brodzika, wanny czy umywalki są absolutnie nie do przyjęcia i stanowią powód do złości. Jak potwierdzają badania przeprowadzone przez TÜV Rheinland z tym problemem nie mamy do czynienia w przypadku rozwiązań łazienkowych wykonanych ze stali emaliowanej KALDEWEI. Dzięki wyjątkowo twardej,  pozbawionej porów powierzchni emalii, umywalki, wanny oraz brodziki ze stali emaliowanej są zdecydowanie bardziej higieniczne i łatwiejsze do utrzymania w czystości niż elementy wyposażenia wykonane z akrylu, czy strefy prysznica wykładane płytkami ceramicznymi. Dzięki powierzchni uszlachetnionej, w którą wyposażone są standardowo wszystkie umywalki KALDEWEI, pozostałości z mydła i kosmetyków nie osadzają się na powierzchni produktu, co zapobiega tworzeniu się pleśni i pomaga w utrzymaniu wysokiego poziomu higieny. 

Pleśń na fugach, szkody spowodowane przenikaniem wilgoci, przebarwienia –uciążliwe problemy 
W łazienkach, w których strefy prysznica wyłożono płytkami ceramicznymi istnieje często duży problem z zachowaniem odpowiedniego poziomu higieny. Na miejscu 3 i 4 listy najbardziej uciążliwych dla hotelowych gości problemów znalazły się plamy pleśni na powierzchni fug oraz przy odpływie w kabinie prysznicowej, a także szkody związane z wnikaniem wilgoci w strop. Na kolejnych miejscach listy respondenci wymieniali zbyt słabe ciśnienie wody pod prysznicem oraz zbyt małą wydajność odpływu, która może doprowadzić do zalania łazienki. Gości hotelowych złoszczą również przebarwienia lub uszkodzenia na powierzchni elementów wyposażenia. Zapobiec temu zjawisku można stosując rozwiązania łazienkowe z odpornej na przebarwienia i uszkodzenia mechaniczne stali emaliowanej KALDEWEI. Stal nadaje produktom KALDEWEI wytrzymałość i trwałość oraz stabilność wymiarów. Za to twarda jak szkło emalia gwarantuje ekskluzywną optykę oraz unikalne walory dotykowe, jest odporna na uszkodzenia a ponadto higienicznie czysta i łatwa w pielęgnacji. Stal emaliowana – to szlachetny materiał, który perfekcyjnie sprawdza się nawet przy intensywnej eksploatacji, spełniając tym samym wysokie wymagania rynku hotelarskiego.  

Niezadowalająca jakość hotelowej łazienki: wielu gości nie raz spotkało się z tym problemem
Mimo, że wygląd łazienki ma ogromny wpływ na komercyjny sukces hotelu, co drugi ankietowany ma złe doświadczenia dotyczące jakości i czystości hotelowych łazienek. Aż 51 procent respondentów podczas swojego pobytu w hotelu znalazło w łazience osady z pleśni i brudu, a 49 procent miało zastrzeżenia do poziomu czystości. Jedna trzecia ankietowanych (31 procent)  spotkała się z problemem szkód powstałych na skutek wnikania wilgoci w strop. Ryzyko wystąpienia tego typu problemów można zdecydowanie ograniczyć wybierając rozwiązania łazienkowe wysokiej jakości. 

Inwestowanie jest opłacalne: goście chętnie zapłacą więcej za wysoki poziom higieny oraz jakość wyposażenia 
Właściwie dobrane rozwiązania łazienkowe są inwestycją, która w dłuższej perspektywie przynosi realne korzyści. Ponad połowa respondentów (56 procent) twierdzi, że to właśnie wysokiej jakości wyposażenie  ma kluczowe znaczenie przy dokonywaniu rezerwacji. Na wysokie standardy higieniczne wskazuje 95 procent badanych. Aż 62 procent, a więc zdecydowana większość uczestników sondażu byłaby skłonna zapłacić więcej za hotel, gdyby łazienki były urządzone luksusowo i nowocześnie. Ponad połowa badanych (53 procent) chętniej sięga głębiej do kieszeni, gdy w hotelowej łazience zainstalowane są produkty o szczególnych właściwościach higienicznych. Uwagę gości hotelowych zwrócił również problem zrównoważonego rozwoju: co druga badana osoba wolałaby, aby przy wyborze elementów wyposażenia zrezygnowano z produktów wykonanych z tworzyw sztucznych zastępując je produktami wykonanymi z naturalnych materiałów nadających się do recyklingu. Jak pokazują wyniki sondażu 62 procent badanych byłoby skłonnych zapłacić z tego powodu więcej za dobę w hotelu.

 

Źródło: KALDEWEI GmbH, & Co. KG Prosimy o egzemplarz druku.

Tekst
docx  |  2 MB
Wszystkie obrazy
zip  |  9 MB
1_Kaldewei_Survey_Hotel_Fit-Out

131 KB

Przeprowadzona przez Instytut forsa na zlecenie firmy KALDEWEI reprezentatywna ankieta pokazuje jakie elementy wyposażenia mają szczególne znaczenie dla gości hotelu. Absolutnym numerem jeden na liście życzeń z 62 procentami głosów jest czysta, higieniczna łazienka. Na kolejnych miejscach uplasowały się: duże, wygodne łóżko (26 procent), ekskluzywne wyposażenie (6 procent), wygoda przechowywania, oraz komfortowe miejsce do siedzenia (2 procent), ciekawa oferta imprez rozrywkowych (1 procent).

Source: © KALDEWEI  |  1_KALDEWEI_Survey_Hotel_Fit-Out

2_Kaldewei_Survey_Hotel_Bathroom_Wishes

118 KB

Według badań przeprowadzonych na zlecenie firmy KALDEWEI czystość jest absolutną koniecznością w hotelowej łazience. Prawie wszyscy ankietowani (95 procent) stwierdzili, że nigdy nie zarezerwowaliby ponownie pokoju w hotelu, w którym kiedyś mieli zastrzeżenia do higieny. Dla ponad połowy respondentów (56 procent) istotnym czynnikiem przy dokonywaniu rezerwacji hotelu jest standard wyposażenia łazienki. Co drugi badany wolałby, aby przy wyborze wyposażenia łazienki zrezygnowano z produktów wykonanych z tworzyw sztucznych zastępując je produktami z naturalnych materiałów nadających się do recyklingu.

Source: © KALDEWEI  |  2_KALDEWEI_Survey_Hotel_Bathroom_Wishes

3_Kaldewei_Survey_Problem_Areas_In_The_Hotel_Bathroom

96 KB

Niemal dla wszystkich hotelowych gości (99 procent) źle posprzątana łazienka stanowi zdecydowanie największy problem. W ankiecie większość respondentów określiła jako ,,bardzo przeszkadzające” lub ,,dosyć przeszkadzające” gdy plamy z pleśni widoczne są na powierzchni wanny, brodzika czy umywalki (98 procent), a także na spoinach cementowych czy na elementach odpływu w strefie prysznica (97 procent). Na kolejnym miejscu listy z 85 procentami głosów ankietowanych uplasowały się szkody wynikające z wnikania wilgoci w strop.

Source: © KALDEWEI  |  3_KALDEWEI_Survey_Problem_Areas_In_The_Hotel_Bathroom

4_Kaldewei_Survey_Hotel_Investments

148 KB

Aż 62 procent badanych byłoby skłonnych zapłacić więcej za nocleg w hotelu, gdyby łazienki były bardziej nowoczesne i urządzone bardziej komfortowo. Więcej niż jedna na dwie osoby (53 procent) chętniej sięga głębiej do kieszeni, gdy w hotelowej łazience zainstalowane są produkty o szczególnych właściwościach higienicznych. Ankieta pokazała również, że aż 62 procent badanych byłoby skłonnych zapłacić więcej za pokój, gdyby w łazience zrezygnowano z wyposażenia wykonanego z tworzyw sztucznych, zastępując je produktami z naturalnych materiałów, nadających się do recyklingu.

Source: © KALDEWEI  |  4_KALDEWEI_Survey_Hotel_Investments

5_Kaldewei_Nexsys
DIN A4
1 MB

Emaliowane powierzchnie prysznicowe KALDEWEI takie jak model Nexsys firmy KALDEWEI zapewniają maksymalną ochronę przed pleśnią oraz szkodami spowodowanymi wnikaniem wilgoci w strop. Jeśli w mokrej strefie prysznica nie ma fug, oznacza to brak miejsca, na którym mogłyby się osadzać resztki mydła i kosmetyków stanowiące idealne podłoże do rozwoju pleśni.

Source: © KALDEWEI  |  5_KALDEWEI_Nexsys

6_Kaldewei_Puro_The_Westin_Hamburg
> DIN A4
4 MB

Według badań przeprowadzonych na zlecenie firmy KALDEWEI, co druga osoba byłaby skłonna zrezygnować w łazience z elementów wyposażenia wykonanych z tworzyw sztucznych na rzecz naturalnych materiałów nadających się do recyklingu. Coraz więcej hoteli decyduje się na rozwiązania łazienkowe ze szlachetnej stali emaliowanej KALDEWEI stanowiącej połączenie szkła oraz stali, które jest w 100% naturalne i może być poddane procesowi recyklingu.

Source: The Westin Hamburg  |  6_KALDEWEI_Puro_The_Westin_Hamburg

7_Kaldewei_Nexsys_Meisterstueck_ClassicDuoOval_Miena_Round_Shower_Surface
> DIN A4
3 MB

W łazience hotelowej, czy w domu - zaawansowane technologicznie materiały takie jak stal emaliowana KALDEWEI okazały się zdecydowanie bardziej higieniczne oraz łatwiejsze do utrzymania w czystości niż produkty wykonane z akrylu czy strefy prysznica wykładane płytkami ceramicznymi. Dodatkowo warto przypomnieć, że wszystkie umywalki KALDEWEI wyposażone są standardowo w powierzchnię uszlachetnioną, która zapobiega gromadzeniu się na ich powierzchni osadów z brudu i osadów wapiennych, co znacząco ułatwia utrzymanie produktu w czystości.

Source: © KALDEWEI  |  7_KALDEWEI_Nexsys_Meisterstueck_ClassicDuoOval_Miena_Round_Shower_Surface