(PL)
Prasa
Aktualności
Detail

German Brand Award 2017: dwa razy złoto dla KALDEWEI

Ahlen, lipiec 2017. – Już po raz kolejny KALDEWEI potwierdził swoją pozycję lidera na rynku oraz zachwycił jury nową koncepcją prezentacji marki. W prestiżowym konkursie o tytuł German Brand Awards 2017 niemiecki producent zdobył aż dwa złote medale: za innowacyjną koncepcję nowej strony internetowej oraz za projekt stoiska na tegorocznych targach ISH.  W konkursie German Brand Award udział biorą firmy o różnym profilu branżowym. Nagroda przyznawana jest wspólnie przez German Brand Institute oraz Radę Wzornictwa (Rat für Formgebung) za wybitne osiągnięcia w zakresie zarządzania marką.

Za innowacyjną koncepcję nowej strony internetowej (www.kaldewei.com) producent ekskluzywnych rozwiązań łazienkowych ze stali emaliowanej KALDEWEI otrzymał nagrodę główną i złoty medal w kategorii „Excellence in Brand Strategy, Management and Creation – Web & Mobile“.

„Nowa koncepcja prezentacji marki KALDEWEI na platformie online jest bardzo profesjonalna. Konstrukcja strony oparta jest na ekskluzywnej, wyrafinowanej formie wizualnej, zawierającej pełną ofertę produktową niemieckiego producenta, którą z powodzeniem udało się przenieść na platformę cyfrową. Strona wyróżnia się intuicyjnym i prostym w obsłudze interfejsem użytkownika, inteligentną wyszukiwarką oraz wieloma przydatnymi funkcjami, które doskonale spełniają wymagania stawiane firmie zajmującej pozycję lidera w swojej branży“ –  w ten sposób jury konkursu uzasadniło swój werdykt.

Drugi złoty medal tym razem w kategorii „Excellence in Brand Strategy, Management and Creation – Brand Fairs, Exhibitions & Events“ KALDEWEI otrzymał za nowatorską koncepcję stoiska na targach ISH 2017. Motywem przewodnim stoiska, autorstwa znanego biura projektowego Schmidhuber, było zjawisko chmury -„The Cloud“. Koncepcja architektoniczna zaprezentowana przez KALDEWEI zachwycała formą sięgającą do zaawansowanych technik cyfrowych i animacyjnych pozwalających stworzyć ikoniczną inscenizację, odbieraną przez widza na wszystkich poziomach sensorycznych.

„Na potrzeby targów nowy sposób prezentacji marki KALDEWEI został doskonale odwzorowany w eleganckiej architekturze stoiska. Koncepcja przestrzenna oparta jest na wytworzeniu u widza wysokiego poziomu napięcia, a wybrane elementy ekspozycji mają wyraźnie zaakcentować poszczególne koncepcje tematyczne. Taki sposób prezentacji oferty produktowej na targach idealnie wpisuje się w nowatorską koncepcję rozwoju marki nie tylko pod względem funkcjonalności ale również sposobu zarządzania firmowym wizerunkiem“ – w ten sposób decyzję jury uzasadnia Andrej Kupetz Prezes Rady Wzornictwa oraz Przewodniczący konkursowego jury. 

Projekt stoiska KALDEWEI przygotowany na targi ISH 2017 otrzymał tytuł zwycięzcy w kategorii „Brand Design“. Marka KALDEWEI została wyróżniona główną nagrodą także w kategorii „Industry Excellence in Branding – Heating & Bathroom“. W ten sposób w tegorocznej edycji konkursu producent z Ahlen zdobył aż 4 nagrody główne.

German Brand Award

Konkurs German Brand Award przyznaje nagrody i wyróżnienia za całokształt rozwoju marki. Szczegółowe kryteria oceny, a także zróżnicowane kategorie w jakich nagradzani są laureaci pozwalają wziąć pod uwagę wiele aspektów profesjonalnego zarządzania firmowym wizerunkiem. Nagrody w konkursie przyznawane są w następujących kategoriach: „Excellence in Branding“, „Industry Excellence in Branding“ oraz „Excellence in Brand Strategy, Management and Creation“. Konkursy o nagrodę German Brand Award zostały zainicjowane przez Radę Wzornictwa (Rat für Formgebung), organizację, którą w roku 1953 do życia powołał niemiecki parlament (Bundestag), a która obecnie finansowana jest ze środków Niemieckiej Federacji ds. Przemysłu (Bundesverband der Deutschen Industrie). Działalność obu organizacji ma na celu promowanie rozwoju i zwiększanie konkurencyjności niemieckich firm. German Brand Institute, który powstał w celu wzmocnienia działań w zakresie zarządzania marką od 2 lat organizuje konkurs o nagrodę German Brand Award. Więcej informacji o German Brand Award znajdą Państwo na stronie: www.german-brand-award.com

Źródło: KALDEWEI GmbH & Co. KG Prosimy o egzemplarz druku.

Wszystkie obrazy
zip  |  6 MB
Tekst
doc  |  2 MB
1_Kaldewei_German Brand Award_Logo
< DIN A4
174 KB

Podczas tegorocznej prestiżowej gali German Brand Awards firma KALDEWEI została aż dwukrotnie nagrodzona złotym medalem: za innowacyjną koncepcję nowej strony internetowej oraz za projekt stoiska na targach ISH 2017.

Source: © German Brand Award  |  1_KALDEWEI_German Brand Award_Logo

2_Kaldewei_German Brand Award_strona_www
< DIN A4
1 MB

Za interesującą koncepcję nowo zaprojektowanej korporacyjnej strony internetowej (www.kaldewei.com) z intuicyjnym interfejsem użytkownika oraz praktycznymi narzędziami serwisowymi w kategorii „Excellence in Brand Strategy, Management and Creation – Web & Mobile“ KALDEWEI otrzymał złoty medal w konkursie German Brand Award.

Source: © KALDEWEI  |  2_KALDEWEI_German Brand Award_strona_www

3_Kaldewei_German Brand Award_stoisko_na_targach_ISH
> DIN A4
4 MB

Złoty medal oraz nagrodę główną konkursu German Brand Award KALDEWEI zdobył również w kategorii „Excellence in Brand Strategy, Management and Creation – Brand Fairs, Exhibitions & Events“ za innowacyjną koncepcję stoiska na targach ISH. Jury było pod ogromnym wrażeniem wyjątkowej architektury oraz ikonicznego sposobu prezentacji na wszystkich poziomach sensorycznych.

Source: © KALDEWEI/BECKER LACOUR  |  3_KALDEWEI_German Brand Award_stoisko_na_targach_ISH

4_Kaldewei_German Brand Award_innowacyjny_sposób_prezentacji_marki
< DIN A4
1 MB

KALDEWEI zajął pierwsze miejsce i zdobył tytuł zwycięzcy także w kategorii „Industry Excellence in Branding – Heating & Bathroom“. W uzasadnieniu swojego wyboru jury konkursu napisało miedzy innymi: sięgając po najnowsze osiągnięcia techniki cyfrowej marka KALDEWEI wyznacza nowe standardy w dziedzinie efektywnej komunikacji oraz w segmencie zorientowanych na klienta narzędzi wspierających sprzedaż.

Source: © KALDEWEI  |  4_KALDEWEI_German Brand Award_innowacyjny_sposób_prezentacji_marki